Valuta:


Verzenden & retouren



Terug

Als u niet helemaal tevreden bent of als er een discrepantie met uw bestelling, neem dan behouden alle documentatie en verpakking en direct contact met ons door het sturen van een e-mail of klik op Online ondersteuning voor hulp. Wij zullen dan u met verdere instructies.

1. Wij staan ​​alleen een volledige terugbetaling voor items die problemen veroorzaakt door ons.

2. Indien de terugkerende pakket niet alle accessoires en onderdelen werd geleverd, de kosten van de accessoires en onderdelen zullen worden afgetrokken van de totale prijs van het product en kan alleen garanderen een gedeeltelijke terugbetaling.

3. Als door een of andere reden, moet je de grootte, kleur te veranderen, of de restitutie onder de reden van "In tegenstelling", zullen de verzendkosten worden afgetrokken van de totale prijs van het product.

uitwisselingen

1. Wij aanvaarden uitwisselingen voor een andere maat of kleur binnen 15 dagen na de oorspronkelijke bestelling verzenddatum. Neem dan contact met ons op met uw Order ID en onze klantendienst zal u helpen. Als u wilt om items te wisselen naar een andere stijl, zou u uw items terug te keren voor een terugbetaling (zoals per Return-beleid) en een nieuwe bestelling plaatsen voor de stijl die u verkiest.

2.You moet contact met ons voordat u de items terug. Alle items teruggestuurd naar ons moeten in hun oorspronkelijke staat dat wil zeggen niet versleten, gewijzigd of gewassen, met aangehechte alle tags. Versleten of vuile items zal naar u worden geretourneerd.

3. Wij hebben geen betrekking op de verzendkosten van de uitwisselingen, bent u verantwoordelijk voor de retourzending en voor de verzending en verwerking kosten voor verzending van de uitgewisselde items terug voor jou. Wij raden u aan tracking en verzekering toe te voegen bij het verzenden van artikelen bij ons terecht voor uw eigen veiligheid, omdat wij niet verantwoordelijk voor verloren zendingen. Verzend-en administratiekosten worden niet terugbetaald.

Terug